Πουλήθηκε για παλιοσίδερα ο πρώην «βασιλιάς» του Κρητικού πελάγους, το «King Minos»

Πουλήθηκε για παλιοσίδερα ο πρώην «βασιλιάς» του Κρητικού πελάγους, το «King Minos»

Ένα ακόμη πάλαι ποτέ παλάτι των Μινωικών Γραμμών, το KING MINOS, πουλήθηκε για σκραπ στο Πακιστάν (Gaddani Beach).

To αξέχαστο γιαπωνέζικο σκαρί ναυπηγήθηκε το 1972 στην Ιαπωνία (Kanasashi Co, Shimizu) για λογαριασμό της Nihon Enkai Ferry ως το ERIMO MARU. Ήταν το πλοίο, που μαζί με το αδελφό του SHIRETOKO MARU (N. KAZANTZAKIS), άνοιξαν τότε τη γραμμή Tokyo (Honshu) – Tomakomai (Hokkaido).

King Minos - Minoan Lines

Το King MInos ως Erimo Maru

Το 1987, πουλήθηκε στις Μινωικές Γραμμές, έναντι 2,48 εκατ. δολαρίων και το 1988 δρομολογήθηκε στη διεθνή γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Αγκόνα με το όνομα KING MINOS. Το 1992, μεταφέρθηκε στη γραμμή Πειραιάς- Ηράκλειο, την οποία εξυπηρέτησε μέχρι το 2001 οπότε και αντικαταστάθηκε από τα μεγάλα ιταλικά παλάτια.

Το 2002, πουλήθηκε στην ιταλική MARITIME WAY και δρομολογήθηκε στη γραμμή Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπρίντιζι, ενώ το 2004 ναυλώθηκε στη μαροκινή COMANAV για τη γραμμή Tanger Med-Genoa.

King Minos - Minoan Lines

To King Minos με τα σινιάλα της Maritime Way

Τον Δεκέμβριο του 2004, πουλήθηκε στην αιγυπτιακή NAMMA LINES, για 5 εκατ., μετονομάστηκε σε MAWADDAH και δρομολογήθηκε στη γραμμή Safaga – Jeddah, ενώ κατά τις θερινές περιόδους εξυπηρέτησε και τη γραμμή Umrah – Hajj.

King Minos - Minoan Lines

To King Minos ως MAWADDAH

Το KING MINOS είχε χωρητικότητα 16.961gt (3.097 dwt), μήκος 154 μέτρα, πλάτος 22,90 μέτρα και βύθισμα 6,6 μέτρα. Μπορούσε να μεταφέρει 1.600 επιβάτες (1.008 κρεβάτια) και 468 Ι.Χ.. Εξοπλιζόταν με δυο 18 cyl. Kawasaki-MAN V18V40/54 diesel συνολικής ιπποδύναμης 20.000 b.h.p. και μπορούσε να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων.

  Το "μερακλίδικο" ρομπότ που παίζει Κρητική λύρα (video)

Πηγή

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το

Δείτε και αυτά

σχόλια